2016. május 7., szombat

Jaj ne! Shoppingoltam! ... Jaj de!

Szerintem, mindenkivel többször történt már az élete során, hogy bement egy darab valamiért az üzletbe és valahogy, varázslat, a szél vagy a cica, ki tudja, ki vagy mi, becsempészett egy csomó más valamit is a kis kosarába....Velem is ez történt a legutóbbi L'Occitane látogatásomkor. Bementem egy jó kézkrémért, mert elfogyott az előző Yves Rocher és kellett egy friss illatú, nem nehéz valami. Egy darab kézkrémért mentem be! És ez lett belőle...

Akció van a L'Occitane-nél: bármilyen vásárlás mellé jár egy cukki kis fémdobozka, amiben egy shea vajas 10 ml-es kézkrém és egy 5 ml-es 5% shea vajas arckrém van. Ezekről, tehát nem én tehetek. :-D 


Eredetileg a legkirályabb lime illatú kézkrémért mentem, imádom ezt a friss illatot most tavasszal. Ez is 20% shea vaj tartalommal rendelkezik, mint a hagyományos kedvencem, de mellé nagyon nyami. Hihetetlenül gyorsan beszívódik, nem hagy maga után nyomot, jól hidratál. 
A L'Occitane imádnivaló kézkrémeket gyárt, de egyéb termékeiket nem igazán ismertem, ezért nagyon megö(ő)rültem, hogy a Váci utcai üzletben volt még a mini-Pixiboxból. Nekem jó árnak tűnt a 4900 forint a 6 db mini termékért, mert így óriási befektetés nélkül ki tudtam próbálni néhány olyan cuccot, amire régóta kíváncsi voltam.

Doboz tartalma:
10 ml shea vajas kézkrém, imádom, letisztult, nem tolakodó illatú, jól és tartósan hidratál, gyorsan beszívódik, nem nehéz, nálam a legjobb.
75 ml mandulás tusoló olaj, OMG!!! egyszerűen fenomenális, testápoló nélkül is másnap estig puhának, selymesnek éreztem a bőröm tőle, irtózatosan jó illata van, mennyei habot képez.
2 g shea vajas ajakápoló, ezt még nem próbáltam, mert egy Yves Rocher meg egy méhviaszos ajakkencém is nyitva van, azt olvastam, hogy irtó picike, a teljes méret 4,5 gr egyébként...kíváncsi leszek erre.

25 gr verbéna szappan, teljesen növényi összetevőkből készült, finom illata van és enyhe radírozó hatása, ezt simán használnám arctisztításra is (nem fogom), pedig én kifejezetten nem ajánlom pl. a tusfürdővel vagy sima szappannal való sminklemosást, mint egyes youtuberek...no comment.
50 ml helyreállító sampon és 35 ml helyreállító balzsam, bárcsak azt mondhatnám, hogy az olcsóbb sampon/balzsam ugyan olyan jó, mint egy drágább, luxus kategóriás, de ez sajnos nem igaz. A Balea sampontól is tiszta lesz a haj, de olyan pihepuhaságú, selymes, csillogó nem lesz, mint ezeket a kis cukiságokat használva. Mennyire jó lenne pedig, ha ezt a minőséget tudná egy olcsóbb termék is hozni, de nem tudja...Nem sznobságból, de ég és Föld a különbség.
Van még benne egy 3000 forintos kupon, amit 9000 forint feletti vásárlás esetén lehet felhasználni, nekem ez a Joy-napok miatt tutira kimarad. Illetve volt egy pici, fóliás minta az egyik arckrémből, ami nekem nem jött be sajna...Mindennel együtt tök boldog vagyok, hogy jutányos áron jutottam hozzá ennyi jósághoz :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése