2016. május 11., szerda

Mi van a táskámban?

Jöjjön, hogy mi van a táskámban. R rated, vágatlan verzió...:-)

A táska Deichmannos szerzemény, teljesen odavagyok érte, gyönyörű és puha, jó illatú, bőr szépség. Letisztult, klasszikus forma. Egyébként teljesen táskabolond vagyok, minden vágyam egy eredeti Louis Vuitton, egyszer remélem be tudok fektetni majd, legalább egy használt darabba... fingerscrossed
Rájöttem, hogy nagyon nem tesz jót a táska tartósságának, ha minden vaczakkal telepakolom, így tényleg nagyon igyekszem, hogy ne az egész háztartást cipeljem magammal, persze, napközben mindig belekerül egy-egy nehéz darab. Ma pluszban jött a legfrissebb Glamour magazin, meg a Joy-napos bevásárlás egy része is...
Állandó darabok nálam:
-iratok, a régebbi hasonló bejegyzésemben írtam, hogy nincs személyim, a helyzet változatlan ezen a téren, sőt azóta már útlevelem sincs :-D
-mini pénztárca, melóhelyi belépő, bérlet, plusz toll, Skullcandy füleske egy csomósodásgátló csomagolásban
-telefon, amit az egyik zsebben hordok, tokkal vagy tok nélkül. 

LIFEBOOK!!! Legjobban befektetett dm-pontjaim ever. (pink Stabilo filccel írok most bele)
Piperés neszike:
-mini minta mparfüm
-körömreszelő az Essencetől
-mattító Miss Sporty púder, ami főleg a tükör miatt és SOS helyzetekben kerül elő
-mattító lap, ebből a Clean & Clear fajtából nagyjából egycsilliárd darabot rendeltem régebben az e-bayről, szerintem zombiapokalipszisre készültem, mert még mindig van néhány bontatlan csomagom, nagyon jó egyébként, sőt a legjobb ilyen termék szerintem
-ami a legtöbb helyet foglalja, a Soft&Gentle alumínium mentes izzadásgátló deó, amivel meg vagyok elégedve, jelentősen csökkenti az izzadás mértékét, de ha a stressz miatti izzadást nem is lehet teljesen kiküszöbölni, akkor sem engedi a kellemetlen szagok kialakulását, nekem legalábbis ez a tapasztalatom...eleinte nagyon szkeptikus voltam, mert nem hittem, hogy egy olyan természetes folyamatot, mint az izzadás, meg lehet szüntetni erős, agresszív kemikáliák illetve stiftes deók nélkül, de a Soft&Gentle mezei zsurló és zsálya kivonattal, spray formában éri el, hogy még este sem az izzadság, hanem a deó illatát érzem és egy fél órás teljes testet átmozgató pilatesezés után is teljesen száraz volt a "kezelt terület"...meg vagyok győzve :-)

-az összes rúzs, amit ezen a héten használtam!!! ezek szerint, csak hétvégén pakolom ki a rúzsokat, mindig bedobom az éppen aktuálisat...most "csak" 3 db: 2 Catrice és 1 MAC, erről le kellene szokni
-kézfertőtlenítő az Yves Rochertől, azt tudja, mint a többi hasonló termék, must have
-ajakápoló, most a Bee Natural mangós ajakkencéje, ami 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz, hihetetlenül jól hidratál, jól beszívódik, soha nem túl sok, jó illata, jó íze van, de nem szabad a minimálnál jobban kicsavarni, mert törik és szétesik

-L'Occitane cseresznyevirágos kézkrém, nagyjából több ezerszer leírtam már, hogy mennyire szeretem a márka hasonló termékeit, ez sem kivétel, bár ez mintha lassabban szívódna be, mint a sima shea vajas változat
Joy-napos cuccok: Maybelline rúzscerka, egyetlen nem vállalhatatlanul széttrancsírozott darab volt, Essence bronzer, de ezekről lesz külön bejegyzés. :-)

4 megjegyzés:

  1. Én még a félév elején olyan beauty garmadával jártam egyetemre, hogy nagyon, még hajlakkot is hordtam magamnál - amit amúgy nem használok - na, most ezzel oda jutottam, hogy jelenleg nálam van egy púder, egy dezodor és kész :D Ja, meg korrektor, ha kijön rajtam valami rondaság, és félek, hogy lekopik nap közben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A korrektor nagyon hasznos egyébként, tök jó ötlet!!! De, annyira nem jó elhozni a teljes háztartást, csak ránehezedik az emberre, meg tényleg nem kell minden :-D

      Törlés
  2. Imádom az ilyen posztokat és videókat,nálam is be van fotózva egy ilyen bejegyzés.:) Hasznos kis dolgokat hordasz magadnál, nem az a túl sok a cucc kategória amit te is írtál. Az a L'Occitane kézkrém tényleg fantasztikus! Nekem a rózsás van meg belőle és imádom..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom az ilyen postokat, videókat :-D Régen rengeteg dolgot cipeltem magammal, de most nagyon élvezem, hogy mindig van hely a táskámban :-) Várom a bejegyzésedet...

      Törlés