2016. november 10., csütörtök

The #neverever Tag

Mikor drága Renáta, meghajíntott ezzel a taggel, éppen vasárnapi nagytakarítás közben voltam. A vasárnapi nagytakarítás nálam lényegében abból áll, hogy órákon keresztül győzködöm magamat és vívok magammal. Utálok takarítani, sosem értettem, hogy mit lehet ezen szeretni. De, olyan szép a pecó, amikor csillog minden. Ha megcsinálom, akkor is újra és újra kell csinálni. Bea! Beuskám!
Olyan szépen csillog a kád, olyan jó, ha elmosogattam, olyan jó, amikor a fini Coccolino (passió virág-bergamot) illatú ruhák száradnak... Igazából mindig ráveszem magam,  de nem kis szenvedések árán és közben pihenőket is kell tartanom. Ráadásul, utol kell érni a Supernaturalt is. Több évadnyi lemaradásom  van (volt). És, akkor még el is kellett kezdenem gondolkodni ten olyan dolgon, amit én never ever csináltam. Tulajdonképpen bakancslistát kellene írnom. Mert, olyanokat akarok írni, amit never ever, de I WANT.
Én még sosem írtam bakancslistát.1. Köszi.
2. Lopom! Még sosem tört el egyetlen egy csontom sem, nem is akarom. Úgy tudom, hogy a törött csont, hiába összeforr mindig érzékeny az időjárás változására. Ezt, köszönöm, kihagyom. Nagyobb sérülésem volt egyszer, amikor Mátrixosan lassítva akkorát taknyoltam, hogy hárman jöttek oda összeszedni, akkor vérömleny lett a csonthártyámon, de nem tört csontom. Illetve egyszer egy -nem tudok olyan jelzőt, ami kifejezné, mennyire haragszom erre az emberre- túl korán indult el a csúszdán utánam, a bal vállamra érkezett, ami azóta is szokott fájni.
3. Megint lopom! Sosem hagytam még el Európát. Ezt, iszonyatosan sajnálom és nagyon is vágyom pl. Törökországba, Egyiptomba, Ausztráliába, Izlandra (vágom, hogy Eu, de nem Continental Eu), New Yorkba, New Orleansba, Torontoba...fel tudom sorolni a fél világot. Petra! Kairo. A Sivatag. Nagyjából minden. Egyedül Hawaii és a világ gázosabb részei nem vonzanak, illetve így ez nem is igaz, mert szerintem Szíria is szép lehetett valamikor és biztos most is van olyan része, amit egyébként meg kellene őrizni magunknak. Japán sem álomcélpont, mert sokan vannak kis helyre bezsufizva.
4. Még sosem volt motorom. Nagyon szeretnék. Bár, ezzel valszeg ugrana a 2-es pont, de YOLO van!! :-D
Na, elsőre eddig tudtam eljutni. Gondolkodtam. Ejtőernyőzni, Himaláját megmászni nem akarok. Volt funky hajszínem, nem is egyszer, pipa. Van tetkóm, van piercingem. Pipa. Pipa. Csináltam hülyeségeket. Sok-sok pipa. Mostam össze piros zoknit fehér ruhákkal. Még könyvet is írtam, like wtf? Gyerekkoromban, a barinőkkel közösen. Like WTF! :-D  Utazással kapcsolatban is van pár pipa, mert tévedtem már el külföldön, voltam tök egyedül is. Repülőn is ültem. Igen, utazással kapcsolatban van egy csomó én még sosem, de nem ér szerintem ezekkel feltölteni a "maradék" hat helyet.
Gondolkodom és folyt. köv.
Na essünk neki. Gondolkodtam és konzultáltam, szabad utat engedtem a vágyaimnak... :-D
5. Sosem volt még nagy szülinapi partym. Szegény én, így alakult, ez van. Nagyon jó lenne egy minden ismerőst és minden ismeretlent meghívni egy óriási partyra ... csapatnánk hajnalig.
6. Threesome. Yes, I went there.
7. Sosem búvárkodtam még. Annyira hozzá vagyok szokva az orron át való légzéshez, hogy valszeg rögtön bele is fulladnék a vízbe. Nagyon szépséges lehet egy korallzátony élőben, a sok hal, a rengeteg szín, ahogy a napfény beszűrődik a vízen keresztül. Aw. Felséges.
8. Sosem készítettem még körömmatricát. Instán rengeteg tehetséges művész alkot szebbnél szebb mesterműveket, de én valahogy nem mertem ennek még nekiugrani. Egyelőre, még van rá esély, hogy durcán tehetséges vagyok ebben is. :-D
9. Sosem volt még természetfeletti képességem. De jó lenne! Gondolatot olvasni például nem szeretnék, mert kinőttem abból, hogy mások véleménye legyen a legfontosabb. Utazni imádok, így a legesleges legjobban annak örülnék, ha tudnék hoppanálni vagy jauntolni. Durcásan azzal is kiegyeznék, ha  repülni tudnék, bár az kicsit szeles nekem és tutira telemenne a szám bogarakkal...
10. Sosem kívánhattam még az aranyhaltól vagy a tündérkeresztanyától. Vagy bárkitől, aki illetékes ebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése