2017. április 17., hétfő

Max Factor The Rule Breakers

NEM REKLÁM!!! Őszinte vélemény! Amikor, megkaptam a Max Factor legújabb termékeit tesztelésre és megláttam, hogy a kompromisszumok nélküli sminkelés élményét ígérik...azt gondoltam, hogy ez pont nekem való, mert régen túl vagyok azon, hogy egy sminkcucc a "jó, de... " kategóriába essen.
Legyen jó és semmi de! 

Rúzs: Tartós. Ne mászkáljon el. Hidratáljon. Kényelmes viselet legyen. Legyen veszett jó színe. Elég pigmentált legyen ahhoz, hogy ne több rétegben kelljen építgetni. Én, ezt mind elvárom egy jó rúzstól és nem akarok kompromisszumot kötni! A Max Factor Colour elixir Velvet Matte az összetételének köszönhetően ápol, hidratál és kényelmes viselet. Shea, avocado és aloe is szerepel az összetevők listáján. Egyszerűen szerelmes vagyok a színébe: 05 Nude.


 A most nagyon trendi barackos, pinkes, burgundi és mindenféle meleg árnyalatú szemfestéshez nekem nagyon adja magát egy szép és természetes ajakszín. A Max Factor Colour elixir Velvet Matte 05 Nude árnyalatban gyönyörű barnás rózsaszínes, kellemes állagú, jól használható és jól pigmentált, zseniális rúzs. Ha megkopik, igazítás után több rétegben sem kelt kiszáradt és cserepes hatást. Nagyon jó ezt viselni, az utóbbi hetekben alig hordtam mást. Tényleg csak a legjobbakat tudom elmondani róla.
Ajakceruza: Hidratáljon. Tartósabbá tegye a rúzsomat.
A Max Factor Colour elixir Universal lip liner ceruzája színtelen. Én, azt tapasztaltam, hogy egy picit igazítani kell felvitel után, ha egész ajakra kerül, így lesz igazán egységes állagú. Sajnos, van néhány szárító hatású matt rúzsom, ezek alá használva tényleg érzem a különbséget, nem esnek le az ajkaim a nap végére! 
Szemöldökformázás: Utálom A Szemöldököt! Tudom, hogy trend a hangsúlyos szemöldök, de ha egy kilométerrel hamarabb érkezik meg A Szemöldök, mint a viselője, az gáz. #sorrynosorry Itt bővebben is kifejtettem :-D 

Színtelen szemöldök zselét, már sokszor láttunk szerintem, a kivitelezésen viszont volt mit javítani. Imádom, hogy a Max Factor Natural Brow Styler színtelen zseléje úgy formáz és rögzít, hogy mellette megmarad a szemöldök természetes textúrája. Én most egy picit viaszos szemöldökcerkát használok napi szinten (Lovely Brows creator pencil), emellett sem érzem túlzásnak a színtelen MF zselét, sőt kifejezetten szeretem, hogy még természetesebb hatást tudok vele elérni.
Szempillaspirál: Szétválasztás. Göndörítés. Dúsítás. Tartsa az ívet. Szuper fekete. Ne potyogjon. Puha maradjon a pilla. 
Ahhoz képest, hogy a Max Factor Clump defy a legjobb szempillaspirál és a Max Factor alapból is nagyon erős ebben a témakörben, nekem sajnos egyáltalán nem vált be a Max Facor 2000 Calorie Curl addict. 


Egyáltalán nem szerettem, sőt kifejezetten nem voltunk jóban. Amikor elkezdtem használni iszonyatosan folyós volt az állaga, pár hét pihentetés után már valamivel jobb volt. A nagy méretű kefe miatt minden egyes alkalommal összekentem vele magam. Minden egyes alkalommal! Azt hittem, hogy elfelejtettem sminkelni. Aztán, elkezdtem használni a Max Factor 2000 Calorie Dramatic volume spirált és rájöttem, hogy nem velem volt a baj. 


Így, inkább a Dramatic volume spirált ajánlom. Hagyományos kicsi keféje van, nagyon könnyen hozzá lehet férni a legkisebb szempillákhoz is. Az állagával sem volt gondom, nem kellett hetekig pihentetni az első használat után. Szuper fekete. Szépen íveltek lesznek tőle a pillák, az ív estig, lemosásig megmarad. Nem potyog. Nagyon jó. 
Összességében szerintem jól sikerült a The Rule Breakers kollekció. A Velvet Matte rúzs zseniális, a Natural Brow styler a legjobb színtelen zselé, amit valaha próbáltam, az Universal lip liner tartósabbá teszi a rúzsokat és hidratálja az ajkakat. A Max Factor szempillaspirálok nagyon jók, nálam még mindig a Clump defy a kedvenc, de a 2000 Calorie vonalból is lehet jót választani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése