2017. április 2., vasárnap

Preparing for Glamour days...

I'm so ready! My body is ready. My soul is ready! And my wallet is ready too...:-D

Először is jöjjön 3 termék, amit be fogok szerezni illetve nagyon ajánlok nektek is, mert zseniálisak.
YAMUNA Gyümölcssavas peeling: 20%os kupon. Tél végére mindig úgy érzem, hogy hiába radírozok, hiába kenek fel ilyen-olyan tisztító maszkokat, valahogy nem jut el a tápanyag a bőröm leginkább kiéhezett mélyebb rétegeibe. Kipróbáltam a Yamuna Gyümölcssavas peelingjét és az első használat után azt tapasztaltam, hogy eltűnt ez az érzés és végre van értelme az ápoló szérumoknak. Végre rendesen felszívódtak a hidratáló összetevők és nemcsak ültek a bőröm tetején. Valahogy jobban hatnak a fátyolmaszkok is, ha előtte a Yamuna Gyümölcssavas peelingjét használom. Tényleg gyengéden hámlaszt és eltávolítja az elhalt hámsejteket. Nagyon szeretem a Yamuna márkát, hazai, természetes és a Gyümölcssavas peeling mennyire verhetetlen áron van?  :-) 

Garnier rózsaszín kupakos Micellás víz: DM 50%os kupon. Egyszerűen zseniális ez a cucc. Irritáció nélkül lehozza a tartós sminket is, nem hagy filmet maga után. Érzékeny bőrre is kifejezetten jó. VERHETETLEN az ára az 50%os kuponnal. 

NIVEA Facial Cleansing Cream: OMG!!! Imádom. Egyértelműen a soklépéses arctisztítás híve vagyok, mert borzasztóan koszos a levegő Budapesten. Odavagyok, szerelmem a város, de hihetetlen, hogy mennyire meg tud állni a szmog itt. A Nivea Facial Clensing Cream tényleg krém, nem habzik, igazából olyan, mintha hidratáló krémmel tisztítanál arcot. Feloldja az olajos sminket és ápolja az arcot eközben. Vízhiányos bőrre kifejezetten jó. 50%os kupon DM! 

A legzseniálisabb termékek után ..... Én, annyira, de annyira készen állok most a G-napokra, hogy életemben nem voltam még ennyire felkészülve szerintem. Szabim is kiírva...Mentálisan is kész vagyok, ami egy részben annak tudható be, hogy a szobatársamat hetek óta a G-napokkal fárasztom. Tök jó, hogy utálja, így rengeteget emlegethettem, ami miatt fejben ezerszer átgondoltam a listám :-D :-P 
Megírtam az üzletenkénti legjobb kupon listát. Utána megírtam, hogy mire lesz tényleg, nagyon szükségem a következő G-napokig. Utána átrendeztem a kuponokat, hogy a must have lista elemei egybe kerüljenek. Most, minden must have kupon, üzletenként, darabszámokkal egy összesített listán, külön csomagolva várja a nulladik napot. Április 5., Dm és Rossmann. Már reggel ott leszek és a következő 6 hónapra beszerzem a micellás vizet, az izzadásgátlót, a hajfestéket, a vattakorongokat, a testápolót, a sampont, a balzsamot, a szemránckrémet, az intim dolgokat, a fogkefét. Vagyis mindent, de mindent, ami abszolút fogyóeszköz. 

Nagyon szuper volt, hogy a tavaly őszi G-napoknak is így vágtam neki. Szuperül meghatároztam a mennyiségeket, tusfürdőn és vattakorongon kívül semmi nem fogyott el idő előtt. Mindenből az utolsót használom. És rengeteget spóroltam, egyrészt a beszerzéskor, másrészt menet közben is, hiszen nem ugrottam le ezért vagy azért külön. Például múltkor vennem kellett vattakorongot és kontaktlencse tisztítót, persze, hogy nem csak ezzel a két termékkel távoztam, hanem jött egy arcmaszk meg miegymás is mellé....Ezt nagyon nem támogatom. 
Tehát a must have lista pipa.
A vágyakozós részhez elkunyizási technikával szereztem még pár életbevágóan fontos kupont....

Idén, a kötelező darabokon kívül is van egy nagyon-nagyon-nagyon hosszú kívánság listám. Hihetetlen jó sminkújdonságok vannak, amelyek felkeltették az érdeklődésemet. A L'Oreal folyékony rúzsai, a smink fixáló spray. A Maybelline kontúrstickje. A Max Factor Clump defy spirált, meg ezer éve nem vettem újra és mostanában annyi borzasztó spirállal szenvedtem, hogy kell egy nagyon jó és a Clump defy a legjobb drogériás spirál ever. És a Max Factor 3in1 Facefinity alapozó még mindig a legjobb. Sorry Catrice pipettás alapozó :-P 
Elvileg az Estee Lauder Bronze Goddess is április elején érkezik a boltokba. Az Allee Douglasban pedig van MAC...
Álmodozás, tervek után, vissza a valóságba...
Megvannak a bevált helyeim, üzleteim is, ezektől sem akarok eltérni. Fontos szabály, hogy a Westendbe nem megyünk G-napok alatt.
 Menetrendem: 0. nap Dm és Rossmann, a piperék 95%át itt szerzem be. 1. nap Maradék pipere a Müllerben, mert itt úgyis csak a végösszegi 20%os kupont tudom használni. Ruhaüzletek. Ha nulladik napon marad időm és valószínűleg marad, hiszen jó listával indulok el, akkor C&Aban félretetetek pár nekem tetsző darabot és csak beugrom érte. KFC. :-) És agybaj a H&Mben... Valamikor hétvégén pedig, kora reggel F&F. Ez a terv.

Lehet utálni a G-napokat. De, szerintem gondos tervezéssel, agybaj nélkül és rengeteget spórolva nagyon hasznos :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése