2016. június 9., csütörtök

Kuka!

Az előző elfogyott, elhasználtam, whatever bejegyzésem után nem voltam benne biztos, hogy lesz még valaha hasonló írásom. De, én magam is szívesen olvasom ezeket illetve hasznosnak tartom őket, mert a egy teljes flakon, üveg stb. elhasználása után kiforrott vélemény születik. Persze, néha annyira rossz egy termék, hogy egy használat után tiszta szívből lehet utálni. Nekem most ilyen a Vichy Dercos Energising Sampon: borzalmasan kiszárította a hajamat és a fejbőrömet is. Nem kísérletezek vele, mert egy nap után megint hajat mostam, hogy mentsem, ami menthető és ne kaparjam véresre a fejemet. Nagyon rossz volt ez hozzám. Van még két mintám, de kukába velük.

A Nivea Sensitive 3 az 1-ben micellás arctisztító az általam próbált harmadik legrosszabb micellás víz. A legrosszabb az Yves Rocher, utána a L'Oreal és ezt követi a Nivea. Csípte a szememet, nem hozta le könnyen a sminket, szárított, annyit a javára, hogy nem hagyott maga után filmet. Ha, drogériás micellás víz, akkor nálam egyértelműen a Garnier a nyerő. Kicsit sajnálom, hogy van még egy flakon a Niveából, de lehet, megy ajándékba, hátha valakinek jobb lesz. Sőt, ezt is fogom tenni.

Aussie 3 minute miracle Frizz remedy: nem indult zökkenőmentesen a kapcsolatunk, olyan blah volt nekem az elején. Szerintem, az lehetett, hogy nem számomra megfelelően használtam. Követtem a csomagoláson lévő utasítást és hajmosás után vittem fel, majd leöblítettem. Aztán, elkezdtem úgy használni, hogy hajmosás ELŐTT a hajamra kentem (he-he) és láss csodát, tök jól érezte magát tőle a hajam. Puhább, egyenesebb és szösz-frizz mentes lett. Ezt, szeretném újra venni, most a dm új appjával van rá -25%-os kupon. YAS!

Lush Rub Rub Rub radírozó tusfürdő: nem mondom magamra, hogy egy megszállott Lush rajongó vagyok, de ezt a terméket számtalanszor újravettem. Azt hiszem, hogy ez a legkedvesebb testradírom. Irtó finom állagú tengeri sóval készül, ami akkor sem marja le a bőrt, ha szárazon használod. Az illatát még másnap is lehet érezni, nagyon friss, nem tolakodó, nem émelyítő, narancsos-citromos-mimózás. Ezt is szeretném újra venni, mert testradírból nehéz jót találni.

L'Occitane Aromakológia Helyreállító sampon és balzsam: nagyon fáj (a pénztárcámnak főleg) azt leírnom, hogy iszonyatosan, hihetetlenül, elképesztően jó a sampon. Teljesen odavagyok érte. Életemben nem volt annyira puha a hajam, mint ezt használva. Már hajmosás közben éreztem, hogy új életet ad a hajamnak. Komolyan, selymes és puha és fényes. Imádtam!!! A balzsam nekem nem növelte az élményt, a hajam eszméletlen jó állaga más balzsamot használva is megmaradt. Ezeket a picikéket, kb. egy hónap alatt használtam el. Az ára ellenére is kívánságlistás darab maradt nálam. Ha jobban belegondolok, ha egy 50ml-es elég volt egy hónapig, akkor a legnagyobb kiszerelés legalább 8 hónapig tenné a jót a hajammal....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése