2010. október 22., péntek

heti akció

a rimmel sminkcuccok egy része közel 50%os leértékelés alatt van
amit érdemes kipróbálni: airy fairy rúzs (1300 ft helyett 700 ft) az egyik legszebb nude szín

a nagyobb, golden rose pultokkal rendelkező rossmannokban 30-70% os leértékelés a cuccokra...ez azt jelenti, hogy 300 ft a mono szemhéjpúder, olyan 500 ft a pirosító, 300 ft a szemcerka, van jumbo is!!!, 300 ft a szájfény, 900 ft az 5 színből álló paletta, 800 ft a szájfény paletta, szájkontúr cerka 350 ft, multicolour pirosító 700 ft (ezzel, amikor először szemeztem 2300 ft volt, megvettem és nagyon szép!! :-)

4 megjegyzés:

  1. uuu azzal a multicolor pirosítóval szemeztem én is. köszi az infot:)

    VálaszTörlés
  2. Oh, mrie eljutok a Golden Rose-hoz már tuti ki lesz fosztva :(

    VálaszTörlés
  3. Én szerintem holnap reggel elmegyek:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj most jutott eszembe h holnap ünnepnap van,akkor gondolom nem lesz nyitva:S

    VálaszTörlés