2010. október 4., hétfő

Napi smink kékben

Mai sminkem, kékben. Mivel a szemem hangsúlyos volt és ez elvileg egy munkahelyi smink, így a számon illetve az arcomon nincs élénk szín.
Amit használtam:
artdeco szemhéjfesték alapozó
essence: Crazy about Colour limitált kiadás 02 Adorable szemhéjfesték duó kék színe
essence mono szemhéjpúder 07 love talk
a kéket vittem fel először, a smink finomítása érdekében a kék felett használtam a világos barnát, kicsit összedolgoztam a szélen....alul LA Colors fekete szemcerka, illetve mindkét szín halványan
szempillaspirál: otthon felejtettem, highlight szín: otthon felejtettem...hi-hi :-)
elf mineral foundation light medium színben
essence multi colour blush 10 how cute is that?
nyx indian pink rúzs
essence XXXL nudes 02 light candy szájfény





vakuval

vakuval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése