2010. október 31., vasárnap

októberi kedvencek

Ez a hónap úgy elszállt, mintha nem is lett volna. Holnap már NOVEMBER van!!!!!
Ebben a hónapban a munkám, meg az egyéb dolgok miatt nem igazán volt kedvem napi szinten más és más sminket kitalálni. Ilyenkor valami semleges, de mivel lassal tél van és nem süt a nap így kell valami plusz.
A plusz nekem a tus.
Ezt a hármat nagyon szerettem: Golden Rose türkiz és a s-he (dm saját márka) bronzos-barnája, meg a sima feketéje.
Szerintem a folyékony tusok közül a s-henek van a világon a legjobb ecset része, mert kemény, ezért könnyű kezelni, de közben nem túl kemény tehát nem olyan vonalat húz, aminek a közepén nincs cucc. Kár, hogy csak 3 színben kapható. Ha lenne 10 színben, akkor mind a 10et megvenném. IMÁDOM!!!
Októberben, hála a rossmann akciónak kipróbálhattam a Golden Rose cuccokat. Az egyik korábbi postban már mutattam be Golden Rose termékeket, amik annyira bejöttek, hogy visszamentem és még vettem egy arcpírt, meg egy tust. Mindkettő szuper. (Bár az arcpírhoz kapott ecset használhatatlan.)

A lusta smink alapja, októberben az essence metal glam krémes szemhéjpúdere volt. Egyébként utálom a krémes cuccokat, mert mindig elkúszik, de ez hihetetlen jó alap. Magában nem próbáltam, de a mozgó szemhéjra felvitt szemhéjpúderrel tartós.


A barna nagyon jó, van egy kis aranyos csillogása. A zöldnek sajnos nincs túl sok színe.

Végezetül: állatkísértlet mentes, lusta semleges smink, dupla tusvonallal...az októberi kedvencekből összeállítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése