2011. április 4., hétfő

Essence top coats...KÖRMÖK :-)

Az Essence új állandó kollekciója rengeteg új, izgalmas, kreatív körömdíszítési lehetőséget biztosít, még a bénábbaknak is (nekem is:-).

Első körben ezeket vettem meg:

A Special Effect topperek közül az 5 -öst, ami főleg fekete lakkon mutat csodaszépen, mert a fekete lakkból ezt varázsolja:

(http://www.parokeets.com/en/2010/12/review-and-swatches-essence-black-and-white-te-nail-polishes/ a képet innen vettem)
Ugyanaz, ami a Black and White limitált szériával nem jött ki nálunk, tehát ha valakinek fájt érte a szíve, most be lehet szerezni.

Nagyon jó, hogy van fehér repedezős lakkja is az Essencenek.
A képen láthatjátok, hogy főleg hosszanti repedéseket lehet ezzel produkálni.
Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy ha vékony rétegben kenjük fel, akkor valóban így van, de egy kicsit vastagabb réteggel, már a vízszintes repedések is előjönnek. De a feketével összehasonlítva a fehér mindenképpen rosszabbul teljesít, lassabban szárad, nem is olyan szép az eredmény :-(
Ezen még lehetne javítani.
(http://www.parokeets.com/en/2011/03/essence-out-of-my-mind-crack-me-white/ a képet innen vettem)

Ez a fekete repedezős top coat China Glaze Millenium lakkon.
Szerintem nagyon jól néz ki:-)
Ha vízszintes repedéseket is szeretnénk, akkor érdemes nem leheletvékony réteggel dolgozni, de bőven nem kell annyi, mint a fehérből. Nagyon gyorsan szárad.



Darabonként 500 forint. A fekete repedezős top coat a legjobb!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése