2011. április 22., péntek

Max Factor: Smoky Eye Effect szemhéjfesték teszt

Ezekről lesz szó:


Max Factor: Smoky Eye Effect krémes szemhéjfesték
Silver Storm és Purple Dust színben. (fentről lefelé)
Stiftes kiszerelés.
Lépés 1: a teljes szemhéj
Lépés 2: kontúrok, szempillák töve.

Minták:
bal oldalon: Silver Storm, jobb oldalon: Purple Dust




Vélemény
Ami tetszik:
-kiszerelés: mert egyedi, innovatív, nagyon jól összerakott, tehát nem fog szétesni, kicsi, kompakt, jól szállítható...ez csillagos ötös
-színek, színkombinációk: nemcsak, trendi, hanem jól párosított színek, nem túl metálos, nem túl fényes (vagyis mindenkinek jól áll), a Silver Storm világosabb színe egy kicsit glitteres, de annyi pont kell...ez is a toppon
-használhatóság: kb. 2 mozdulattal a legügyetlenebbek is könnyen készíthetnek szép sminkeket

Ami nem tetszik:
Direkt megkérdeztem a Max Factor vezető sminkesét (Szűcs Adrienn), hogy a tartósságon hogyan lehet javítani, köszönöm neki a választ, sajnos nem tudott olyat mondani, amit nem próbáltam. Szemhéjfesték alapozó+ azonos színű szemhéjfesték rá fixálásként.
Kipróbáltam ezt is, kipróbáltam alapozó és fixálás nélkül (eredmény: 1,5-2 óra), kipróbáltam úgy, hogy az ujjaimmal vittem fel, kipróbáltam vastagabb és vékonyabb rétegben, kipróbáltam nem azonos színű szemhéjfestékkel is. Azt gondolom, hogy tényleg végig kísérleteztem mindent.
Nem tartom különösen olajosnak a szemhéjamat, mert alapozóval 12 órát moccanás nélkül kibír bármilyen szemhéjfesték, illetve a Clinique cuccai még alapozó nélkül is vígan 6 órát, de ez a fenti módszerrel is csak max. 5 órát bírt ki csíkozódás nélkül.
Nekem a legtöbb napom olyan 10-12 órás, vagyis reggel negyed 7 körül indulok és általában 8 körül vagyok otthon, így nekem nagyon fontos, hogy a szemsminkem mocorgás nélkül, hosszútávon tartós legyen.


Összességében:
Az ötlet és a kivitelezés, a színek nagyon-nagyon tetszenek, de a tartósság nekem nem elég.
De mondjuk egy kapkodós, most azonnal kell indulni találkozóra, ahol nem fogok 4-5 óránál többet tölteni tökéletes.

Tipp:
Úgy gondolom, hogy nem kell feltétlenül azonos színű szemhéjfestéket használni a fixáláshoz, én a legjobb eredményt egy matt fehér essence festékkel értem el. Egy nagyobb fejű ecsettel pl: H&M általános szemhéjfesték ecset vagy ezzel http://www.sigmabeauty.com/product_p/e50.htm?Click=90287 felvisszük és kész is:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése