2011. április 26., kedd

Miss Rose paletta teszt.. aka nagyonolcsó sminkcuccok

Ezt a palettát még szilveszterkor vettem, mert eredetileg úgy volt, hogy a buli előtt még lesz időm hazamenni, de drága jó barátnőim áthúzták a számításaim. Nem volt időm hazamenni és minimális sminkfelszereléssel indultam el otthonról.
Gondoltam, hogy beszabadulok egy Rossmannba vagy egy dm-be, de rájöttem, hogy sokkal izgalmasabb lenne valami teljesen újat kipróbálni. Így esett a választásom a nyugati aluljáró kimeríthetetlen csodatárházára. A Miss Rose cuccairól már több bloggernél olvastam, így nem féltem attól, hogy az új évet 3 fejjel vagy valami ilysmivel kezdem.
Ez a paletta olyan 600 ft körül volt, 4 szemhéjszín és egy csillivilli arcpír.

Applikátor is van a palettához, vészhelyzetekben tökéletes.
Tetszik az alapszín, de a csillámok itt sajnos nem csak a felső réteget uralják :-(
Szerintem itt is látszik, hogy mennyire puhák a szemhéjfestékek. Semmi zavaró glitter!
Minták:
Egyetlen! húzással ennyire pigmentáltak, alapozó nélkül.

Ez a két szín, csak egy iciripicirit selyemfényű, ezek a kedvenceim.
Összességében:
Szerintem, ezért az árért ez egy nagyon jó paletta, pigmentált színekkel. A csomagolás elég gagyi, nem vagyok benne biztos, hogy egy hosszabb utazást túlélne. A festékek is elég puhák, így kifejezetten nem ajánlom, hogy a bőröndünkbe pakoljuk, ha repülővel utazunk bárhová. Kifejezetten túl könnyen nyílik! Van egy kis tempera szaga, de nem annyira erős, hogy megcsapja az ember orrát, mint a CC-nél, inkább csak  "szagminta vételkor" lehet érezni :-)
A szemhéjfestékek  tartósságáról annyit, hogy egy bulit kibírt csíkozódás nélkül.
A pirosító a paletta gyenge pontja, nemcsak túl sok a glitter, de elég szúrós is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése