2011. április 18., hétfő

NYC Magyarországon

Én mindig nagyon örülök, ha egy új sminkmárkát fedezek fel a magyar üzletek polcain. Szeretem, ha van miből választani. :-)
A múlt héten láttam a Westend Rossmannban NYC pultot!
Ez azért nagyon jó, mert még egy könnyen elérhető, nagyon megfizethető márka.

És a magyar gyakorlattal ellentétben úgy érzem, hogy nem árazták túl.
Olyan 300-400 forint egy szemcerka, a négyes szemhéjpúderek pedig 1000 forintba kerülnek, ami abszolút nem túlárazás a NYC 3.99 USD áraihoz képest.

http://www.newyorkcolor.com/

Ez olyan szép...



És ez is állatkísérlet mentes márka!!!

Kiegészítés:
http://www.newyorkcolor.com/tips/qa

"No, we do not test our finished products or ingredients on animals, nor do we commission any third party to do so."

Nem teszteljük a késztermékeket, sem az összetevőket állatokon, külső cégeket sem kérünk fel tesztek elvégzésére.

Mást nem tudok, csak megnézni a cégek honlapját és el kell hinnem, amit írnak, de az NYC eleve benne volt a tesztelés ellenes postomban, mint biztonságos márka.

5 megjegyzés:

  1. Én vettem egy körömlakkot, elég tartósnak bizonyul, igaz alap-és fedőlakkal, de szombat este óta semmi hiba, csak kicsit hólyagos, szerintem ez a fedőlakk miatt van, már kezd kifogyni...Ti jártatok már így, hogy felhólyagosodott...jaj...biztosan, csak az okára lennék kíváncsi.

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi Szerintem is a fedőlakk lehet a hibás, vagy túl vastag rétegben vitted fel a lakkot. De inkább az első lehet

    VálaszTörlés
  3. Honnan tudod hogy nem tesztel állatokon? Csak mert én tegnap órákig keresgéltem és semmi biztosat nem találtam, a Coty nincs fent a Peta egyik listáján sem, és más infó se volt elég meggyőző számomra.

    VálaszTörlés
  4. Lamilla: kiegészítettem a postomat, ahogy írtam az eredeti állatkísérletes postomban benne volt NYC a "jó" márkák közt. Azt a listát Pixiwoo-éktól vettem át, akik megkeresték a cégeket. Nekem pont a PETA lista nem meggyőző, mert nekem ők nem túl szimpatikus szervezet.

    VálaszTörlés
  5. Köszi! A PETA nekem sem túl szimpi, csak annyi elévült infó van mindenhol, ők meg elvileg frissítenek :-)

    VálaszTörlés