2011. június 16., csütörtök

Blog sale egy.

Katie vetette fel először "véresen komolyan" a blog sale kérdést, nála pozitív fogadtatásra talált. Le is bonyolította az elsőt, kisebb-nagyobb (értsd: vérre menő, öldöklő harc) nézeteltérések után, azt hiszem sikeres volt nála:-) A "szabályokkal" amiket kigondolt, tökre egyet értek, mert amikor én agyaltam ezen, akkor nekem is kb ez volt a végkövetkeztetés.

Tehát:
a legtöbb terméket, egyszer kipróbáltam, vagy mintát készítettem vele, de majd odaírom
az ármeghatározásnál kb. a fele elvet követtem
postaköltség: sima elsőbbségi levél esetén 30g-250g-ig, 115-255 Ft között lehet

Nálam szerintem nem lesznek olyan menő cuccok, mint Katienél, de azért remélem találtak vmi használhatót...

H&M Hello Kitty paletta: 1szer mintáztam a kezemen..450 ft
 Essence négyesek ...néhányszor talán használtam ..Sixties reloaded és Ciao bella...150 ft per db...stipistopizva
 LA colors négyesek...a szürkét használtam 2szer, a kékest csak mintáztam ..100 ft per db...stipistopizva
 Elf menta, tegnap kinyitottam 150 ft, MUA a korallt használtam 1szer 150 ft per db, Maybelline 1szer használtam 150 ft
 Maybelline 0szor használtam 200 ft, Miss Sporty 0szor használtam 250 ft, She 1szer használtam 150 ft
 Oriflame alapozó Natural Beige színben 0szor használtam 300 ft, Elf primer használtam 300 ft...stipistopizva


 Elf all over color stick Pink Lemonade színben 1szer mintáztam a kezemre 150 ft...stipistopizva
 Essence pirosító How cute is that színben, használtam 200 ft..stipistopizva
 Essence jumbo eye pencil Zulu színben, 1szer használtam 250 ft...ez egyébként sötétbarna (zulu szín? hülye!:-)
Ezen kívül nemtom hová tettem a képet
Sleek ink pot fekete zselés tus, ecsettel, dobozban 2szer használtam mintázásra 600 ft...stipstopizva
illetve Essence denim wantedes zselés tus, szürke, ecsettel, dobozban 2szer használtam mintázásra 450 ft...



31 megjegyzés:

  1. elf menta lakkot kérem és a korallt

    VálaszTörlés
  2. bocsi hogy mégegyszer írok csak nem akartam lemaradni még a 2essence 4est vinném, és a pirosítót

    VálaszTörlés
  3. oki:-) Susie a tied az elf lakk, a MUA korall, a két essence 4es, meg a pirosító is :-)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    kerestem mail címet, de nem látom sehol, légyszi írj ide és megbeszéljük a részleteket
    üdv
    susieesonic@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. az összes palettát kérem:Dcsak a h&m-et nem, de tényleg!

    VálaszTörlés
  6. Fannalin, már csak a két LA colors van meg, ha a HundM nem kell.

    VálaszTörlés
  7. Nici tied a primer
    ide lehet emilezni
    bettynova13kukacyahoopontcom

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. jahm, efanni@gmail.com, köszi:)

    VálaszTörlés
  10. Nici az oriflame alapozó a tied

    Fannalin, akkor most a két LA colors négyes kell neked, ha jól értettem? --hülyén néz---

    VálaszTörlés
  11. igen, szeretném, már írom is az emailt:)

    VálaszTörlés
  12. Elf all over color stick Pink Lemonade kell! írom az emailt!

    VálaszTörlés
  13. elf menta lakk megvan még?:) azt szeretném!

    VálaszTörlés
  14. most látom h már nem.. :( ajjjjjjj

    VálaszTörlés
  15. Szia írtam e-mailt neked a Hello kitty-s paletta kapcsán!:)
    Brigitta

    VálaszTörlés
  16. Szia!A sárga s-he lakkot kérhetem?:)

    VálaszTörlés
  17. persze
    írj emilt a fentebb megadott címre

    VálaszTörlés
  18. ez a leány mindent visz mindenhonnan :D máskor lehetne valami olyan, hogy megírnád mikor teszed ki, így fel lehet készülni rá, hogy azért mi is vehessünk vmit :D

    VálaszTörlés
  19. szerintem ennek épp ez a varázsa hogy nem lehet tudni mikor rakja ki.
    lehet elvittem majdnem mindent, de múltkor énis ugyanígy jártam Katie-nél

    VálaszTörlés
  20. Az elfes dolgok még megvannak??? Szuper lenne:)

    VálaszTörlés
  21. Brigi! ÍRD MEG A CÍMEDET!!!!!!!!!!
    Nem tudom cím nélkül elküldeni a palettát, pedig rajta van a pénz a szlámon már több napja! Köszi!

    VálaszTörlés
  22. Fannalin: te sem írtad meg a címed, légyszi!!!! Jó lenne, minél hamarabb, mert akkor péntekre nálad lenne a cucc, ha ma sikerül feladni.

    VálaszTörlés
  23. Szia!!

    Tudom hogy jó régi poszt, de szeretném megkérdezni, hogy a Maybelline világoskék körömlakk megvan még??

    Előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  24. Már nincs meg blogsale-n kívül eladtam, de a másik blogsaleből még vannak lakkok

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Érdekelne, hogy a H&M Hello Kitty paletta megvan-e még ?:)

    VálaszTörlés