2011. június 23., csütörtök

Napi szemsmink, olyan vizsgázós szerintem

Megihletett a vizsgaidőszak. LOL! (Hajrá fiúk-lányok! egyébként:-)
Nagyon egyszerű, elég semleges smink, csak egy pici lilával (amit barnára vittem fel, mert elfelejtettem először, hogy lilát akartam használni :-)
Elf mineral primerrel alapoztam a szemhéjamat
Urban Decay Preen Shadow Boxból a sötétebb barnát a teljes mozgó szemhéjra (bármilyen eszközzel jó,  kézzel is). A mozgó szemhéj fölé egy nagyobb fejű ecsettel zöldet vittem fel, fontos, hogy kívülről befelé mozgassuk csak az ecsetet, ne ablaktörlő mozdulatokat alkalmazzunk.
Belső szemzug: Essence Mystic Lemon, szemöldök alá vmi matt bőrszínt ajánlok, én vmilyen Essencet használtam, de nem tudom elolvasni a nevét. (Dinamo írt egy nagyon klassz bejegyzést a Mystic Lemonban rejlő lehetőségekről, érdemes megnézni!)
Mostanában rászoktam, hogy 2fajta spirált használok Essence Hypno gloss, erre Max Factor Xperience.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése