2011. május 31., kedd

Catrice akció és Papagena első benyomások

Ha vki még nem tudott bevásárolni az akciós Catrice Enter Wonderland termékekből, akkor az Aréna plázában illetve a Keletinél a Burger King mellett még elég sok minden volt ma délben. :-)

Hogy én mennyire imádom a bloggert néha......
Szóval: Van akció, de én egy csomó Rossmannt bejártam Árkád: kinn van az új kollekció, Westend: nincs kinn az új kollekció, az Enter Wonderland cuccokból kb semmi nincs, Oktogon hasonló helyzet....Aréna és a Keleti, ahol még voltak Enter Wonderlandos cuccok 299 Ft-ért!

Röviden,  akkor már az új Papagena kollekcióról az első benyomások: alapvetően zöldes színek, sok csillogással, sok barnával, sok arannyal. Ami nagyon tetszett: a négyes szemhéjpúder paletta, amiben a lila és a lime van "01 Rumble in the Jungle", ha nem vettem volna mostanában annyi szemhéjfestéket tuti megveszem, mert gyönyörűűű 1500 ft, a pirosító stick a barackos Tiger lily árnylatban, egyáltalán nem olyan vad narancssárga, hanem nagyon szép barack, én hoztam el az utolsót 1200 ft. A kis aranygubicsok tök szépek, de szerintem túl pigmentált és túl glitteres highlighternek. A "rúzsok" elég furcsa jószágok, zselé!!! majdnem színtelen, max. szájfény, de inkább szájápoló. A  körömlakkok nagyon szépek, az állandó kollekcióban vannak hasonlóak pl. az arany, de a Papagenás sokkal "aranyosabb".  A Welcome to the jungle a legszebb: arany csillámokkal, piszkos zöld. Nagyon különleges. A rúzsokon kívül a másik stick pirosító (Bird of paradise)  nem tetszett, mert a lebarnult bőrömön nem kis munka volt színt produkálni.

körömlakkokról képek: itt

4 megjegyzés:

  1. Akkor tényleg van akció?! De jó!!! Hétvégén olvastam én is az akcióról az egyik bloggerina oldalán. Tegnap el is küldtem a barátnőmet, hogy nézze meg, el is ment a Petőfi-híd környékén az egyik rossmannba, de ott nyomát sem találta az akciónak. :( De akkor megmondom neki, hogy ha az Aréna felé jár, akkor nézze meg ott. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen az "útbaigazítást"! :-)

    VálaszTörlés
  3. Az Arénában vasárnap még teljes áron voltak a Wonderland cuccok... Ma már leértékelték őket? Köszi!

    VálaszTörlés
  4. A Keletiben pedig még hétfőn is teljes áron voltak ... én kedden (tegnap) délben zsákmányoltam 299 ft-os áron.

    VálaszTörlés