2011. május 24., kedd

Napi smink színesben

Ez volt a mai sminkem. Nyáriasan színes, piros, zöld és sárga, meg kék. Meg egy kicsit zöld is és piros is, meg lilás-kék is...értitek..
Bocsi a hunyorgós képért, de itt több szín látszik.
Amit használtam:
elf alap, Essence I love Berlin paletta és Sleek Sunset paletta
I love Berlin piros és a Sunset felső sor jobbról 2. összekeverve külső v illetve, mozgó szemhéj külső fele
I love Berlin világos zöld középre, I love Berlin és Sunset sárga összekeverve belül
I love Berln lilás sötét kékes mozgó szemhéj fölött, illetve alsó pillák
szokásos Max Faxtor Xperience spirál
Szájra vmi visszafogottabb rózsaszínt szerettem volna. Essence 07 Cute pink szájcerka, erre MUA shade 05 szájfény.
Minták nagyon-nagyon természetes fényben.
Szeretem a szájcerkákat "teljes terjedelemben" használni, nemcsak kontúrozásra. A MUA szájfényekre úgy emlékeztem, hogy nagyon ragadósak, ezért nem is vettem. De a tesóm most hozott nekem Londonból, kellemes csalódás volt. Nem is ragadós, kellemes, jó illatú, jó applikátoros, szép :-)

1 megjegyzés: