2011. május 18., szerda

Segítség kérés...nyugi, csak smink témában :-)

Az egyik barinő esküvője ezen a nyáron lesz. Én leszek a sminkes. Ki van adva parancsba.
Már megkérdeztem Szűcs Adrit a Max Factor tündéri, édes, aranyos, profi sminkesét hogy milyen tippeket tud adni.
(Ha vki még nem ismerné, akkor a Max Factor facebook oldalát érdemes megnézni, mert "szagemberek" válaszolnak a felmerülő kérdésekre, illetve tökjó nyereményjáték is van "Az Év Bloggerinája"  címmel. Itt.)

Szűcs Adrit Idézem:


Kedves Betty! Az esküvői sminkek nagyon visszafogottak. A színválasztás függ a bőr, a szem, a haj és persze ruha színétől is, de még az sem mindegy, hogy a csokor milyen színű virágokból áll. Én az elmondottak alapján (mármint, hogy a barinő kék szemű, sötét hajú, világos bőrű...igazi kis Hófehérke:-)  azt tudom tanácsolni, ...hogy világos színt használj a kedves ara szemhéján, és erősen spirálozz. A pír is lehet egy árnyalattal hangsúlyosabb a szokásosnál. Egy szép, csillogó szájfénnyel teheted csodálatosan ragyogóvá barátnődet az Ő nagy napján. Használj selyem fényű sminktermékeket, és mindenképpen csináljatok próbasminket is, akár több alkalommal. Az esküvő napján minden menyasszony nagyon izgul, és ha tudja, hogy a smink szép lesz, egy kis terhet leveszel a válláról. :) Jó sminkelést!
 
 
Mivel több szem többet lát így, gondoltam, begyűjtök még egy pár tippet, tanácsot.
Ötletek?
:-)

3 megjegyzés:

  1. Én egyszer ezt gyűjtöttem össze: http://sminkkel.com/2010/04/22/az-eskuvoi-sminkrol/

    VálaszTörlés
  2. Hú nekem van, sok esküvőt fotóztam és sokszor a falat kapartam.:))
    - SPF-es alapozó, púder, korrektor! kizárva
    - az arcán semmi fényes, ne adj isten csillámos ne legyen, mert rémes lesz.. pirosító is inkább matt legyen, finom highlighter menjen inkább ha úgy van
    - vizálló spirál, mert úgyis sírni fog, ceruza helyett inkább tus, tuti szemhéjalapozó
    - szájfény szerintem nem szerencsés annyira, mert hatszáz rokont kell végigpuszilgatnia háromszor, plusz első csók.. szóval vagy könnyű legyen a szájfény, de a legjobb szerintem egy világos árnyalatú rúzs, amit odaadsz neki, ás újratudja kenni. A kifejezetten tartósak nem jók, mert ha kiszárad a szája nem tudja simán újrakenni, csúnya marad.
    - legyen a kistáskájában mattító lapocska és púder, általában dögmeleg van, át fog fényleni előbb utóbb, itassa fel a zsírt és azután púderezzen :)

    VálaszTörlés
  3. Viki Köszi!:-)
    Andi Nagyon jó egy fotós szemszögéből is "látni" ezt a helyzetet. Sok jó ötletet adtál!

    VálaszTörlés