2012. április 20., péntek

Essence: Night in Vegas, A Pelyhes fedőlakk és trendkiadás hír

Amikor felbukkantak az első képek az Essence tavaszi szortimentjéről, rögtön tudtam, hogy ez a lakk kell nekem. PELYHES!!! Könnyen elérhető! Nem drága! Szép! 

Ez lenne az....Olyan gyönyörűséges!!
Színtelen fedőlakk, millió színben játszó üvegszilánkokra hasonlító pelyhekkel. 
Az a legjobb, hogy jó fedőlakkhoz méltóan gyorsan szárad és tartós. 600 forint körüli összegért lehet a mienk...



A Moyra Suede lakkokra kentem rá, amik a világ legkevésbé tartós lakkjai. Reggel felkened, délután már olyan állapotban van, hogy le kell!! mosni! De a Night in Vegas segítségével még a 2. napon is rendben volt. Alig hittem el...


Tudom, hogy már több blogon is olvashattatok erről a lakkról, de megér egy bejegyzést nálam is :-) Nagyon népszerű, amit az is mutat, hogy még mutatóban sincs sehol. Én a 3. vagy 4. Rossmannban tudtam megvenni.
Nektek megvan ez a lakk?

Egyébként a megállíthatatlanul gyarapodó körömlakk gyűjteményem, lehet, hogy hamarosan újabb darabokkal fog bővülni. Ugyanis április végén, május elején jön a Fruity trendkiadás a Müllerekbe. 

Banana Joe, Peach beauty, One kiwi a day, Mashed berries.
 Innen: beautyscene.nl

Very Cherry

Azok a mikrocsillámok.....hmmmmmm.......

8 megjegyzés:

  1. ... én sem tudtam ellenállni a pelyhes lakknak, és IMÁDOM! Nagyon meglepett, hogy könnyű lemosni, pedig már fel voltam készülve a legrosszabbra.

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem, szintén több boltba kellett benéznem érte, mert elkapkodják. Nekem viszont annyira nem tetszik, soknak érzem :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van abban, hogy tényleg elég drámai a hatása és eléggé feltűnő, de nekem még belefér bőven.
      De megértem, hogy van akinek túl sok :-)

      Törlés
  3. Végre sikerült megvenneeeeeeeeeeeeeeeem *-*

    VálaszTörlés
  4. szia, a Fruity ugye lesz Rossmannokban is? (Müller elég messze van, annyit nem ér meg nekem, pedig messze ez a legjobban tetsző essence kollekció)

    VálaszTörlés
  5. szia, a rebels nem jön be ? :( a fruity-ből a zöld lakk tetszett volna, de csillám miatt nem, az ajakápolót pedig sokallom, azt lehet kapni olcsóbban is más pedig nem tetszik. szép-szép de még se nekem való.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre még titok melyik kiadás jön a Fruity után....

      Törlés