2012. április 18., szerda

Új hajam..ombre vagy mi...

Napról napra öregszem és nem olyan régen jöttem rá, hogy bár kb. volt mindenféle hajszínem (fekete, gesztenyebarna, szőke, világosbarna, vörös, szőkésvörös, sötétvörös, természetes stb.), soha nem volt nagyon őrült hajszínem. Nem akartam nyugdíjaskoromig várni, amikor lehet lila meg rózsaszín a hajam, most szerettem volna valami változatosságot...
Tetszett nagyon az őrült hajszín és az ombre technika keresztezése, valami ilyesmivel próbálkoztam én is.
Fodrászkelékesnél vettem az Alfaparf melírozó festékét (az eladólány ajánlására) piros színben. Azért ez a festék lett, mert sötét a hajam most és szőkítés nélkül akartam élénk színt.
Kétezer valahányszáz forint volt  a festék, plusz az oxi hozzá, ami párszáz forint szintén. Nekem olyan 4 alkalomra lesz elég, 2szer már használtam, most a felénél tartok. Egyébként tökjó, mert negyedenként van az osztás a festék tubusán. 
Alfaparf melírozó festék

Pirosss

A fürdőszobáról valahogy Dexter in action jutott eszembe....
Ombre haj DIY a youtube-on: itt

Én nem használtam szőkítőt, csak a festéket, de ugyanazt a technikát alkalmaztam ezen kívül, fóliával, ilyesmivel :-)
Ez lett a végeredmény...


Nagyon-nagyon tetszik, de mivel egy majom vagyok és nem hallgattam az eladólányra, aki kifejezetten a 9%-os oxit ajánlotta, én 12%-os oxit használtam a 2. alkalommal. Teljesen felesleges volt, mert nem lett élénkebb a szín, viszont szárazabb lett a hajam vége. Legközelebb visszaváltok a 9%-os oxira. És hallgassatok az eladóra, ha ért ahhoz, amit csinál.:-)

Nagyon tetszik, hogy tök jó nagy kontraszt van a van a hajam vége, meg a többi rész között. 
Katniss Everdeen frizura. (Annyi a különbség, hogy nem hagytam a fonatot lógni a vállamnál, hanem egy kis kontyba tűztem.) 

Katniss frizkó DIY: itt. 


Bocsi a képekért, de annyira későn érek haza mostanában, hogy csak lámpafénynél tudok fényképezni.

4 megjegyzés:

  1. Hú, ezt Te fontad saját magadnak?
    De ügyes vagy! Nekem ez 5 év múlva sem fog menni, asszem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én készítettem saját magamnak. :-) Profi hajfonó vagyok egyébként, szalagavatót, esti bulit, színházas estét stb. is vállalok :-)
      Komolyan, nagyon szeretek fonni magamnak és másnak is.
      Ne add fel, mert tényleg a gyakorlat teszi a mestert!!! :-)

      Törlés