2012. április 5., csütörtök

Katniss Everdeen inspirálta körmök

Mióta láttam Az Éhezők Viadala című filmet, teljesen rá vagyok kattanva a témára. :-)
Jó volt a film, de folyamatosan volt egy olyan érzésem, hogy nem teljes a történet, vannak hiányzó részek a filmben. Hazamentem és úgy éreztem, hogy muszáj!!! elolvasnom a könyvet. Ez annyira jól sikerült, hogy megállás nélkül eljutottam a 3. könyv végére és teljesen beleszerettem a történetbe, persze Katniss Everdeen lett az új hősöm.
Katniss nem sminkel, nem lakkozza a körmét a 12-es Körzetben, de a Viadal előtt profik vették kezelésbe. Valahogy ez ihletett meg...

Ezeket használtam:
Catrice-Papagena- Amazonian gold az alap
Essence-Cute as hell- Narancs és sárga
China Glaze-Ruby pumps a piros
Essence-Make it golden az arany glitter


Egyébként a könyveket nagyon ajánlom, mert lebilincselő és sokrétű a történet. Katniss Everdeen szemén keresztül egy poszt-apokaliptikus világban a túlélés, a felnőtté válás és a szerelem, véres, erőszakos és érzékeny története ez. A sorok közt olvasva kapunk egy erőteljes társadalom kritikát is, ami a mi világunkra is érvényes. (Én a magam részéről Team Peeta!!!)
Nagy könyvolvasási projektben vagyok mostanában, biztosan újra fogom olvasni mindhárom könyvet a közeljövőben.

Láttátok a filmet? Olvastátok a könyveket?
Valami jó könyv, amit mostanában olvastatok?

2 megjegyzés:

  1. Én is imádtam a könyveket, és szerintem a film is rendben volt. És persze Team Peeta ofkorsz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Én meg is lepődtem, hogy a film is rendben volt. Sőt ha lehet, akkor még jobban is tetszett a kitűző története a filmes változatban :-)

      Törlés